Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

24 april 2009

Sol sol sol

Fick inte sov så länge som jag ville, blev väckt av mobilen...men men kom iaf upp i tid så gör inte såå mycket, är ju superfint väder ute idag :) Solen skiner...det är varmt...helt underbart, man blir så pigg och glad hihi!!

Jag har varit hos min privata frisör idag (min syster är frisör hehe), fick topparna klippta och fick ljusa slingor i håret...nu är man vårfin i håret iaf....måste bara ta tag i vikten och kroppen, men det kommer det också det lovar jag. På måndag kör jag igång...hade gärna kört igång redan idag eller i helgen men ska på rally och är iväg HELA dagen imorgon så blir inte lätt med maten där så därför tar jag det på måndag så jag inte börjar det hela med en misslyckad dag :)

Har lagt in alla räkningar nu också, mååånga räkningar denna månaden :( Så blir att leva lite snålare...jag som trodde att jag kanske skulle kunna spara lite men får göra det nästa månad istället.

Har plockat undan här hemma, gett kaninen mat o vatten....ska bara lägga in tvätten (om den är helt torr) och duscha av mig. Sedan ska jag handla lite mat tills ikväll och imorgon.

Ha en bra dag i solskenet :)
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar