Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

23 april 2009

Hemma igen :)

Hallå hallå
Nu är jag hemma från jobbet.
Det har gått super idag :) Så roligt att allt bara flöt på som det skulle. Min brukare var jätteglad hela dagen, supermysig. När jag kom dit var det dags för fika...idag målade vi hennes naglar...ritade i en målarbok :) Mös till Eric Clapton gjorde vi också hihi. Kvällens dusch hon asgarvade sig igenom haha...så rolig har hon varit idag, jag har bara skrattat med henne hela dagen haha. Efter kvällsfikan kollade vi på tv och bara mös innan läggdags. Sov redan när jag gick hem, alltså har jag skött mig bra :)
Nu ska jag ta mig något litet att äta och kolla på tv innan det blir telefontid med "M" (jobbar sent denna veckan). Sovmorgon imorgon..såååå skönt det ska bli att få sova så länge man vill..åhh :)

Har haft 21 besökare idag än så länge...fått 1 kommentar fast jag bad om kommentarer...är jag såå skrämmande att ni inte vågar berätta vem ni är? Hehe...

Ha en fortsatt bra kväll!
Natti natti!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar