Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

30 april 2009

Valborg!!

Idag håller jag på att tvätta för fullt! Tvättar mina kuddar och täcken också, såå skönt att lägga sig ikväll när allt är rent och fint :)
Nu ska jag sätta igång med min lista på vad jag ska göra idag:
  • Städa till kaninen
  • Städa på toaletten
  • Damma
  • Dammsuga
  • Diska
  • Torka golven
  • Plocka undan det som ligger framme som jag inte tog bort igår
  • Bädda sängen med nya sängkläder (när täckena och kuddarna är torra)

Låter som en rolig dag? Haha nej kanske inte men väldigt skönt när det är gjort! Ska bli såå skönt när hela lägenheten är ren och fin...allt är på sina platser :) Gillar att ha rent och fint omkring mig som ni kanske märker haha.
Ska sätta igång direkt så jag kan sitta och njuta på balkongen innan jag börjar jobba kl 16.
Jobbar bara 16-19 idag, när jag slutar hämtar "M" mig på jobbet för att köra hem till mina föräldrar och grilla varsin korv.

Imorgon blir det också jobb, 7.30-15 som personlig assistent. Drygt att gå upp såå tidigt men skönt att sluta i tid hehe. Plus är ju röd dag imorgon vilket betyder att man får OB-tillägg :)

Nej nu ska jag springa ner till tvätten igen, dags för täckena och kuddarna att åka in i torktumlaren.
Får se om jag skriver mer innan jobbet, annars får ni ha en underbart trevlig Valborg!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar