Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

26 april 2009

Helgen över...

Nu är snart helgen slut och vardagen börjar igen...
Igår var vi på rally hela dagen, pappa skulle köra..så vi stack hemifrån vid halv nio och kom hem ungefär 12 timmar senare..lååång dag.
Det gick super för pappa, 2:a plats i hans klass och 26:e plats totalt...SUPERBRA! :)

Idag stack vi hem till föräldrarna och käkade frukost, handlade bullar med oss. Sedan körde jag och mamma för att handla lite penséer till blomlådorna och mat till grillning. Grillade Wilmasnitzlar, kokta nypotatis (frysta), tzasiki och sallad...mycket gott! :)
Kom hem igen vid åtta och kollade ni lite bilder som "M" har tagit...snackat lite och bara tagit det lugnt. Just nu sitter jag själv och har precis kollat igenom era bloggar...saknar fortfarande resultatet i tävlingen men det kommer väl snart hoppas jag...nyfiken är man ju!
Trött som tusan är jag nu så ska lägga mig i sängen och kolla liiite tv innan den vanliga telefontiden med "M" är o sedan dags att sova.

Hoppas ni har haft en underbar helg!!
Natti natti!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar