Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

22 april 2009

Onsdag

Det blev lite tajt med tiden igår innan jag skulle till jobb så hann inte skriva då.
Men fick typ 20 minuters sömn, kunde inte somna men men bättre än inget.

Det gick jättebra att jobba, är något som jag klarar av känns det som men är ganska drygt och långtråkigt att sitta så hela natten. Tack o lov hade jag sällskap av Malin inatt så vi kunde snacka lite skit och sånt. Men att sitta där helt själv...usch..trist. Vid halv tre-tiden blev jag grymt trött! Hade lätt kunnat somna då...
När jag kom hem sov jag till typ tolv då jag vaknade av mig själv men låg och drog mig till typ ett. Så blev bara tre timmars sömn där, ungefär.

Klockan två skulle jag laga en nagel så var bara att traska dit, syrran jobbar där och hennes kommentar när hon såg mig var: har du mycket allergi idag? du är helt svullen vid ögonen...jag: hmm nej inte så hemskt men har jobbat vaken natt och inte sovit mycket. Kul att höra att man såg lika hemsk ut som man kände sig. Jag ska till min syrra för att klippa och slinga mig på fredag...hade tänkt massa guldblonda slingor i håret men när syrran fick höra det idag satte hon sig på tvären direkt...din hårfärg är såå fin nu....du kommer bara få massa orange-färgade slingor då du har rött i håret...osv.....gissa vem som inte blev glad...MOI...ska iaf antagligen få några ljusare slingor ändå men inte så ljusa som jag vill.
Tror att jag bara ska klippa topparna.....eller kanske ska klippa av det? Vad tycker ni? :)

Har försökt hålla mig vaken hela eftermiddagen men slumrade till i typ 20-30 min vid kvart över fem...skönt var det. Sen var det dags att åka till vetrinären med vovven, 4 års vaccination stod på schemat....men när vi kom dit fick vi höra att vi skulle ha varit där 17,45 och vi hade fått 18,30 av mamma...hmm...ringde henne men hon är bombsäker på att det var 18,30...jaja...vi fick vänta i en kvart eller tjugo minuter sen tog hon oss ändå. Vår hund hatar verkligen att åka till vetrinären! Han drar åt alla håll och kanter, piper konstant om man inte klappar honom, skakar i hela kroppen....men när man väl har betalt lugnar han sig liiiite...men drar som tusan till bilen sen när man ska gå så gäller att vara beredd så man inte ramlar haha.

Sen vill jag be hemskt mycket om ursäkt till mina lag-kamrater i lag tjockis!! Förlåt så mycket! Har inte gått bra för mig, -0,5 på dessa veckor....har inte varit mina veckor alls!! Kommer det en ny tävling lovar jag att ge järnet! Skäms väldigt mycket!
Maten och motionen har gått åt skogen...var ju såå duktig innan jag blev sjuk i halsfluss! Vet inte riktigt hur jag ska komma tillbaka. Förslag? Gillar både sol och värme massor men knappt man vill att det ska bli varmare för jag vill inte ta av mig, verkligen inte gå i kjol/shorts/kortbyxor...inte kortarmat eller linne...och verkligen inte bikini.
Funderar lite på att köra med pulverdrinkar...men ändå äta middag och kanske frukost. Vad tror ni om det? Och självklart komma igång med träningen ordentligt!

Ha en bra kväll!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar