Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

16 april 2009

Sorry!!

Förlåt att jag har varit såå dålig på att skriva i min blogg men har blivit ganska mycket jobb kan jag säga. Både på ica och hos tjejen som jag är personlig assistent åt.
Är himla skoj att jobba hos henne, tiden går mycket fortare där än på ica :) Oftast är hon glad och skrattar :)
Har hunnit med några påskmiddagar också, en hos min mormor och morfar och en hos "M"´s föräldrar...där var söta Thea också....alltid skoj att träffa henne. Självklart köpte vi med oss påskpresent till henne, en servis (mugg, skål och assisett) med grodmotiv och en bruk med smygfis (tror att den hette så), där man trycker ner typ lera i burken så låter det som när man fiser.
Har även blivit grillkväll hos mina föräldrar...gott gott.
Sen har det varit dags att jobba igen...i tisdags på ica...igår och idag som personlig assistent.
Imorgon bitti ska jag upp och tvätta och mot kvällen ska två tjejer från ica komma hit och dricka lite vin :) Det är något vi har snackat om lääänge men som inte har blivit av men nu så...

Nä nu ska jag krypa ner i sängen så att jag kommer upp imorgon bitti.

Hörs imorgon!
Sov gott! Natti natti!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar