Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

27 april 2009

Liiite...

Så nu har jag fått sova/halvsova i 1½ timme...slumrade iaf till en stund så lite sömn fick jag...gjorde det i soffan, kanske inte bästa stället för att få riktig sömn men funkade ändå hehe.
Men tröööött är jag nu och vill inte alls vara vaken till kl 8 imorgon bitti :(
Har tack o lov sällskap i natt också! Min allra sista gå-bredvid-dag...är ju redan klar för att jobba själv på dagarna...egentligen på nätterna också men nu var denna inbokad så lika bra att ta den också...blir ju bra med pengar hehe.
Jag ska jobba själv redan på fredag igen men då har jag dag-pass 7,30-15 :) Trodde inte att jag skulle jobba förrän om två veckor men Carina ville vara ledig och självklart tackar man inte nej en röd dag. Röd dag = OB :)

Nä nu ska jag duscha, ska köra till jobb om en timme.

Ha en fortsatt bra kväll och sov gott i natt!! Det ska inte jag göra :(
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar