Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

09 april 2009

Torsdag

Jaha vad har min dag bestått av än så länge...jo jag har tvättat hela förmiddagen, behövdes verkligen...hann tyvärr inte med mina lakan idag men det får jag ta nästa vecka.
Har även hunnit med ett kort besök hos mamma och vovven...min mysvovve hihi. Han vill bara gosa, mysa och bli klappad hela tiden...min goding :)
Nu ska jag bädda sängen, plocka undan lite här, diska min lilla disk och gör mig klar för jag ska hämta mamma på jobbet klockan 15 för att köra henne hem, hon har en timmes rast då.
Själv börjar jag jobba klockan 16 och slutar inte förrän 21.15...hoppas att det är mycket att göra idag så att tiden går foooort. Känner inte alls för att jobba idag.
Nej får väl sätta fart här om jag ska hinna.

Får se om jag skriver mer ikväll annars hörs vi imorgon!
Ha en bra dag!
KRAM

2 kommentarer:

  1. Ja nu måste här kämpas till på måndag :) Vi ligger ju under i tävlingen!!
    Nu kör vi!
    Glad påsk!
    Kram

    SvaraRadera
  2. viktig info om tävlingen på min sida!

    SvaraRadera