Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

28 april 2009

Tisdag

Gud vad jag var trött imorse när jag skulle köra hem från jobbet! Fy bubblan!!
Var väl hemma ungefär halv nio o då var det direkt ner i sängen..såå skönt :)
Riktigt skönt var det att sova! Helt underbart!
Vaknade av mig själv vid halv ett-tiden men låg o drog mig till tjugo över ett typ.
Jobbet gick bara bra i natt, kan ju allt redan. Mia visade mig en bra sak faktiskt, vi har ett draglakan till britsen men den har jag bara tyckt varit ivägen..nu visade hon mig hur man använder den o den är superbra :) Har inte blivit visad den ordentligt innan.

Käkat lite o snart är det dags att bege sig till ica, jobbar 15-18 där..hade gärna sovit längre istället.

Vet inte hur det ska gå imorgon, såg igår av ren slump att vi har prov imorgon vilket jag helt har missat...glömt att skriva in det i min kalender...blev inget plugg igår eftersom jag var tvungen att försöka vila/sova innan jobbet. Idag kan det inte bli plugg förrän efter 18...och jag är trött, seg och allmänt off...lär inte fastna mycket i mitt huvud. Får se om jag skickar mail till läraren o frågar om jag kan göra det nästa vecka istället, då har jag en möjlighet att plugga.

Nä nu är det dags att göra sig klar inför jobb, lär väl se ut som ett levande lik eller något.
Hinner inte duscha håret nu så det får bli uppsatt. Vet i tusan om jag har energi att vara supertrevlig mot alla, blir nog att jag bara gör det jag måste idag...har inte ork till annat.

Ha en bra eftermiddag så hörs vi ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar