Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

07 april 2009

Förlåt...förlåt

Förlåt att jag har varit så dålig med att uppdatera bloggen!! Lovar att jag ska bli bättre på det! :)
Vad har jag haft för mig då:
Torsdags:
Jobbade jag som jag skrev i bloggen sen blev det massa undanplockande i lägenheten.

Fredags:
Städade hela lägenheten, pluggade..jag och "M" hjälpte pappa med förberedelserna inför lördagen...lagade god middag.

Lördags:
Pappa skulle köra rally så det blev tidig uppstigning för att köra hem till föräldrarna..jag och "M" körde egen bil. När vi kom fram blev det avlastning av rallybilen, körde volvon till servicestället och där fick vi stanna...jag, "M", mamma och hunden hehe. Tyvärr så när det var dags att starta på första sträckan så fungerade inte fläkten så motorn blev för varm så blev ingen tävling. När vi kom hem till föräldrarna igen åt vi pastasallad som mamma hade gjort till oss att ha på tävlingen. På kvällen grillade vi korv ute :) Fick ju passa på att njuta av det underbara vädret!! Sedan körde vi hem och kollade på film, eller ja jag kollade för "M" somnade efter bara en stund.

Söndags:
Blev för en gångs skull väckt av "M", brukar vara jag som vaknar först. Plus vi vaknade vid tio-tiden...vilket är tidigt för oss. Bestämde oss för att köra till Ikea så dit kom vi ungefär mellan halv tolv o tolv. Jag köpte byrå (Malm med 6 lådor, den på höjden i ek), batterier och nått småplock. "M" köpte också byrå (Malm med 3 lådor i ek), batterier, plastlådor, en hylla till föräldrarna och lite småplock. Var hemma igen vid ett-tiden...skönt hehe. Väl hemma blev min byrå ihopmonterad! Äntligen har jag köpt den, nu ska jag bara ha en byrå till (Malm 4 lådor i ek) sen är sovrummet helt klart hehe...JAAA hihi. Ordentlig förvaring, bättre ordning...såå skönt.

Igår:
Började dagen med att städa på salongen, himla tråkigt jobb men men.
Jag följde med pappa till Göteborg för han hade fått en tid hos en doktor där som var superduktig på ryggar...pappa har diskbråck som inte blir bättre. Blev att jag körde hela vägen dit och hela vägen hem...ganska drygt att sitta i bilen 60 mil på en dag men men det gick jättebra ändå. Pappa hade det ju värre, gjorde ju en hel del ont i hans rygg. Stack hemifrån klockan 10 och kom hem i stan halv sex men sedan blev det ett stopp på apoteket så pappa kunde hämta ut sin medicin. Var helt slut igårkväll...men plockade undan massa hemma iaf...packade ner vissa grejor jag har haft uppe för att ta upp några andra...bytade plats på några grejor...bytade gardiner...nu är jag nöjd med vardagsrummet hehe.
Vägde mig igår också, blev bara -0,1 men blev ett minus iaf. Har varit en trög och seg vecka men lovar att det ska bli ett större minus på måndag :)

Idag:
Ska strax handla lite mat och fixa middag. Jobbar 15-18 idag sen måste jag plugga. Skriver mer sen när jag kommer hem från jobbet :) Ska självklart gå in på era bloggar och läsa allt jag har missat dessa dagarna!

Ha en bra dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar