Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

27 april 2009

Godmorgon!

Godmorgon!
Det blev en tidig uppgång för att städa på salongen....såå drygt och jag är sååå trött på det jobbet men får väl stå ut nån vecka till. Gick iaf sådär men städningen...deras dammsugare är såå dålig, suger knappt någonting och idag orkade jag bara inte dammsuga två gånger så det fick bli som det blev.
Har precis käkat lite frukost, a-fil och special K.
Dagen kommer bestå av undanplockande här hemma, plantera penséerna på balkongen. Ska bli så mysigt med lite vårblommor och slippa vinterblommor :) Kommer känns riktigt som vår! Ska nog sätta upp mina "väggar" också :) Slänger nog upp en bild så ni kan få se hur det blev sen.
Ska jobba natt idag så får försöka sova lite också...hatar verkligen att jobba natt! Men efter denna natten har jag bara en natt till inbokat tack o lov. Sen hoppas jag verkligen att det dröjer länge tills nästa gång!

Ha en bra dag så hörs vi senare!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar