Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

08 april 2009

Onsdag

Då var det redan onsdag, vart har tiden tagit vägen...just nu känner jag att jag inte riktigt hinner med.
Har såå svårt att gå upp i tid på morgonen, blir såå trött av allergin men jag måste bli bättre på det. Jag hinner ju inte med allt mitt pluggande och andra saker innan det är dags för jobbet när jag ligger i sängen till halv elva o liknande.
Nu ska jag gå ner till Coop och handla lite, tänkte hade kalkonsnitzel och göra en god sallad till, plus stekta färska champinjoner och tzatsiki gjord på gräddfil. Handlade inte igår så får göra det idag :) Tyvärr köpte jag något som inte var helt bra igår efter jobbet och resterna slank ner nu på morgonen till frukost innan jag hann tänka efter...blir såå arg på mig själv...varför kan jag inte låta skiten vara...ska rensa ut här MASSOR idag..inget sånt ska vara hemma och ska för tusan inte köpa hem det heller. Nu är det slut på allt sånt! Ska handla frukt också, det får bli mitt nya godis och choklad.

Får se om jag hinner skriva mer innan jobbdags annars skriver jag när jag har slutat.

Ha en bra dag!
KRAM

2 kommentarer:

  1. Hej mitt i natten!
    NU har jag äntligen fått upp halvvägsresultatet i tävlingen! SPANA IN MIN SIDA!
    KRAM / Bananen

    SvaraRadera
  2. Vi ligger ju under i vikttävlingen och måste kämpa på nu sista dagarna!! Heja oss tjockisar!

    SvaraRadera