Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

29 april 2009

Onsdag

Idag blev jag väckt av telefonen när jag sov såå gott..hmm. Det var min mamma som ville påminna om att Ingelsta Kalkon idag hade erbjudande på delar av deras sortiment, priserna var 93-års priser...alltså typ halva priset. Så var bara att gå upp, fick ju handla innan allt tog slut.
Handlade basturökt kalkon (pålägg), kalkonburgare och kalkonfilé. Eftersom Ingelsta Kalkon har sin deliktatessdisk på Coop Extra så blev det lite annat inhandlat också.

Sedan körde jag hem mamma och syrran (hon var också med) för att köra bort till mitt ena jobb för jag hade inte fått in min lön (bara en dag i april men ändå) så nu är det fixat.
Vid lunch så åkte jag o syrran hem till mamma för att få mat där, vi satt ute och åt ugnstekt lax med nypotatis. Så har fått sol också hehe, syns inte direkt än.

Har skrivit ut massa recept som jag har sparat på datorn och fint sorterat in det i min receptpärm. Även sorterat recepten i pärmen så nu har jag alla vv-recept för sig :)

Mina "väggar" på balkongen har också kommit upp. Bilder kommer...

Flyttat kaninens bur...trivdes inte riktigt med att ha den där jag hade den för efter jag fick mina högtalare inkopplade kunde jag inte använda dom för att buren har stått precis bredvid...synd om kaninen då ju! Men ju kan jag använda dom, egentligen passar den bättre där den står nu :)

Känner mig ganska duktig faktiskt :)

Ska plocka undan det sista nu, sen ska jag ta en dusch o bara slappa resten av kvällen!
Kommer bli jordgubbar framför tv:n sen..gott! :)

Ha en bra kväll!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar