Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

01 april 2009

Onsdag

Har varit fullt upp, igår började jag dagen med att följa med pappa till skrottippen i Malmö för att vi behövde en ny styrväxel på ena bilen...sedan blev det middag hos föräldrarna...hem för dusch och fixande och sedan iväg till jobb...15-22 var det. Det gick super på jobbet igår, testade att göra några saker helt själv och gick faktiskt jättebra..känns som om detta är något som jag kommer att fixa galant :)

Idag sov jag länge, var skittrött igår när jag kom hem men kunde inte somna i tid. Har käkat lite, kollat på tv en stund, varit och handlat lite mat...och ska snart iväg till jobb igen...15-22 idag också. Men idag går jag bredvid Malin...första gången jag gör det...har bara gått bredvid Cornelia så det ska bli intressant och se hur Malin gör...är det något dom gör annorlunda? Super att gå bredvid olika personer för då kan man ju se hur de gör och plocka delar från alla som jag tycker passar mig bäst :)

Skriver mer ikväll efter jobbet eller imorgon!
Ha en bra dag!
KRAM

ps. Heja heja heja mitt lag :)

1 kommentar:

  1. Kommer in och ger lite peppning ;) Nu kör vi på ett par dagar till fram till måndag. Och så hoppas vi på fint minus :)
    Kram

    SvaraRadera